Friday 13 July 2012

Imam Mahadi Turun Dari Taman Medan

Sehingga ke saat ini, Parti Ajaran Syaitan (PAS) masih terus mendiam dan membisu berhubung pencerobohan militan ternakan mereka ke dalam Kompleks Jabatan Perdana Menteri (JPM).



Mengapa PAS tidak bersuara langsung berhubung dengan kenyataan yang dikeluarkan dari beberapa blog dan termasuk blog saya yang menyatakan bahawa si arwah 'Imam Mahadi' mengamuk tempoh hari merupakan orang PAS berdasarkan kepada seruan si arwah bertakbir semasa menyerang Polis dengan pedang Samurai.

Baca sini tengok.

Jika menurut pecahan kod daerah mengundi si arwah merupakan pengundi di Taman Medan. Bukankah Taman Medan merupakan kubu yang boleh dikatakan agak kuat bagi PAS. Mengapa saya menegaskan demikian?

Cuba baca di sini, bagaimana penjelasan pengalaman YB Datuk Zulkifli Noordin tentang serangan fizikal yang diterima beliau di Taman Medan.



Memang sah lah Taman Medan merupakan lubuk bagi tongok-tongok PAS dan si arwah 'Imam Mahadi' juga merupakan penduduk yang berasal dari kawasan sana. Menarik bukan Imam Mahadi berasal dari Taman Medan.

Disebabkan Imam Mahadi berasal dari Taman Medan inilah juga punca kepada kebisuan PAS selama 2 3 hari ini. Mengapa PAS? Mengapa terus terdiam dan membisu??

Mungkin benar dakwaan sesetengah pihak bahawa PAS telah melatih underground militan ala-ala Yakuza di Malaysia.

No comments:

Post a Comment