Monday 23 July 2012

Dah Tak Sabar Nak Jadi PM Si Anwar Ni

Siapa kata perutusan video hanya boleh dilakukan oleh YAB Perdana Menteri saja? Al-Fadhil Imam Anwar Ibrahim juga bolehla. Inilah dia seorang manusia yang perasan dirinya terbaik antara yang terbaik yang ada di Malaysia, sanggup buat apa saja untuk meraih undi rakyat. Bila kita amati betul-betul perutusan, apakah Anwar benar-benar faham teks yang dibaca? Nampak macam gugup pun adakan?? Tak percaya tengok video di bawah :




Boleh percaya ker video ini Imam Anwar Ibrahim? Bukankah Imam Anwar sendiri beritahu video adalah besi dan tidak boleh dipercayai sumber yang kita dapati. So video di atas ni macam mana pulak Pak Anwar??

GR kesian tengok Pak Anwar ni, sebab apa panggil Pak Anwar sebab beliau TAK LAYAK digelar Al-Fadhil Imam Anwar Ibrahim seperti yang diagung-agungkan oleh puak-puak pakatan Haprak. GR juga kesian tengok Pak Anwar sebab bila lihat muka beliau dalam video ni tak ada nur (cahaya) langsung terpancar diwajah dia...betul tak?? Kenapa yer?? Dosa-dosa lepas dah bertaubat ker? Atau pun TAUbuat??

ANWAR IBRAHIM PATUT BERTAUBAT 

No comments:

Post a Comment